Pyetjet më shpeshta

Përgjigjet për të gjitha pyetjet tuaja

Çfarë?

Në arsim, STEAM është një qasje e integruar që përfshin lëndët e shkencës, teknologjisë, inxhinierisë, arteve dhe matematikës si një mjet për zhvillimin e kërkimit, komunikimit dhe të menduarit kritik të studentëve gjatë mësimit.
STEAM është një model arsimor në zhvillim se si lëndët akademike tradicionale (silos) të shkencës, teknologjisë, inxhinierisë, arteve dhe matematikës mund të strukturohen në një kornizë me të cilën mund të planifikohen kurrikulat integruese.
Shumica e mësuesve STEM/STEAM u kërkohet të kryejnë detyrat e mëposhtme të punës: Lehtësojnë dhe përmirësojnë programet e shkollës shkencore dhe teknologjike. ... Planifikoni dhe zhvilloni mësime javore laboratorike shkencore për studentët në një nivel të përshtatshëm për moshën, me masa sigurie të vendosura. Planifikoni dhe mbikëqyrni kurrikulat e teknologjisë.
Programet STEAM mbushin një boshllëk të rëndësishëm në arsim sot. Akronimi, i cili qëndron për Shkencë, Teknologji, Inxhinieri, Arte dhe Matematikë, kombinon lëndë të njohura për të rritur të menduarit kritik dhe aftësitë e zgjidhjes së problemeve përmes mundësive unike të të mësuarit praktik.
Ora e Gjeniut u jep studentëve mundësinë të eksplorojnë interesat e tyre në një mjedis klase. Rrënjët e tij qëndrojnë në atë që disa e quajnë "20 për qind kohë", praktikë e lejimit të punonjësve të shpenzojnë 20 për qind të orëve të tyre të punës në projekte që dalin nga imagjinata dhe pasionet e tyre personale.

Pse?

STEAM e bën themelin STEM të fortë duke rritur aftësitë e të menduarit kritik të studentëve dhe duke i ndihmuar ata të njohin lidhjen midis shkencës, teknologjisë, inxhinierisë, artit dhe matematikës.
STEM është i rëndësishëm sepse mëson aftësitë e të menduarit kritik dhe rrënjos një pasion për inovacion. Përtej përfitimit të të mësuarit të shkencës, teknologjisë, inxhinierisë dhe matematikës, STEM ndihmon në zgjidhjen e problemeve dhe të mësuarit eksplorues që nxit suksesin në një sërë detyrash dhe disiplinash. Në botën e sotme, përgatitja e studentëve për suksesin e ardhshëm do të thotë t'i ekspozosh ata ndaj këtyre disiplinave në mënyrë holistike në mënyrë që të zhvillojnë aftësitë e tyre të të menduarit kritik.
STEAM është i rëndësishëm sepse i ndihmon mësuesit të inkorporojnë disiplina të shumta në të njëjtën kohë dhe promovon përvoja të të nxënit që i lejojnë fëmijët të eksplorojnë, pyesin, hulumtojnë, zbulojnë dhe ushtrojnë aftësi inovative të ndërtimit (Colker dhe Simon, 2014).

Cilat dhe Si?

Në masën që edukimi STEAM bazohet në një themel integrimi - të integrimit të aftësive dhe disiplinave të ndryshme me qëllim të ofrimit të një eksperience më të pasur arsimore - të gjithë mësuesit mund të përfitojnë nga një kuptim më i thellë i bazave të edukimit STEAM.
Edukimi STEAM prodhon një mori përfitimesh, të tilla si zhvillimi i aftësive të buta (kreativiteti, zgjidhja e problemeve, bashkëpunimi), rritja e angazhimit dhe motivimit dhe personalizimi i përvojës së të mësuarit.
Ndihmojini fëmijët të kuptojnë pse gjërat ndodhin ashtu siç bëjnë ata. Jepuni fëmijëve më shumë kontroll mbi mësimin e tyre. Mendoj se një pjesë vërtet e rëndësishme e edukimit është t'u japësh fëmijëve një pjesë të kontrollit. Kur kanë kontroll, kujdesen më shumë për të.
Mendimi kritik, zgjidhja e problemeve, arsyetimi, analiza, interpretimi, sintetizimi i informacionit. Shkathtësi dhe praktika kërkimore, pyetje pyetëse. Kreativiteti, mjeshtëria, kurioziteti, imagjinata, inovacioni, shprehja personale. Këmbëngulja, vetëdrejtimi, planifikimi, vetëdisiplinimi, përshtatshmëria, iniciativa.
STEAM është një disiplinë edukative që synon të ndezë një interes dhe dashuri të përjetshme për artet dhe shkencat tek fëmijët që në moshë të re.
Një aktivitet STEAM është një mësim që mbulon një nga lëndët kryesore STEAM: Shkencë, Teknologji, Inxhinieri, Art dhe Matematikë. Është një akronim i zakonshëm në botën e arsimit për t'iu referuar këtyre lëndëve dhe aftësive të rëndësishme - brenda dhe jashtë shkollës.
STEAM është një qasje edukative që përfshin artet në modelin më të njohur STEM, i cili përfshin shkencën, teknologjinë, inxhinierinë dhe matematikën. Programet STEAM mund të përfshijnë cilindo nga artet pamore ose interpretuese, të tilla si kërcimi, dizajni, piktura, fotografia dhe shkrimi.

Nuk e gjetët përgjigjen?

Na shkruani