Trajnime, Kurse, Testim dhe Certifikim në Edukim
1. “Trajnime me certifikim të formimit të vazhduar me kredite dhe formimi profesional në edukim“
1. Module të akredituara të trajnimit të vazhduar me kredite.
Akademia e Edukimit dhe Mësimdhënies Barleti në mbështetje të zbatimit të standardeve zhvillon trajnime të formimit të vazhduar me kredite të njohura dhe licensuara nga Ministria e Arsimit, Sportit dhe Rinisë. Këto trajnime janë për drejtuesit, mësuesit, aspirantët për mësues dhe drejtues, stazhiere në mësuesi, studentë mësuesie, psikologë dhe punonjës social shkollor, punonjës dhe drejtues administrate të institucioneve arsimore apo të edukimit. Fushat e moduleve janë: Drejtimi dhe zhvillimi profesional i shkollës; Etika Komunikimi dhe Pedagogjia; Planifikimi i Kurrikulës; Teknologjia e Informacionit dhe Komunikimit; Mësimdhënia dhe të Nxënit; Të Nxënit. Kohëzgjatja për 1 kredit – 18 orë të cilat organizohen: Ndjekje leksionesh – 3 orë; Studim literature- 6 orë; Hartim produkti – 8 orë; Pjesëmarrje në seancë testimi – 1 orë. Kohëzgjatja për 0.5 kredite – 9 orë të cilat organizohen: Ndjekje leksionesh – 3 orë; Studim literature- 3 orë; Hartim produkti – 2 orë; Pjesëmarrje në seancë testimi – 1 orë. Këto trajnime janë pjesë e sistemit: trajnime.arsimi.gov.al dhe i gjeni me emrin: Shluj Universiteti Marin Barleti.
Për tu regjistruar ose aplikoni pranë sistemit: trajnime.arsimi.gov.al ose na kontaktoni në: [email protected] 0697063488
Lloji i certifikimit: Certifikatë vlerësimi me kredite
Lista e moduleve të akredituara të formimit të vazhduar me kredite për mësuesit dhe drejtuesit arsimor
Nr. Moduli |
Fusha e modulit |
Titulli |
Kodi |
Nr. Kredite |
|||
1 |
TN |
LIGJI I ARSIMIT PARAUNIVERSITAR |
17DRZHP1 |
1 |
|||
2 |
DrZHP |
PLANI AFATMESEM I SHKOLLES |
17DRZHP3 |
1 |
|||
3 |
DrZHP |
PLANI VJETOR I INSTITUCIONIT TE ARSIMIT PARAUNIVERSITAR |
17DRZHP4 |
1 |
|||
4 |
DrZHP |
KARTA E PERFORMANCES SE SHKOLLES |
17DRZHP5 |
1 |
|||
5 |
EKP |
SHKOLLA SI QENDER KOMUNITARE |
17EKP1 |
1 |
|||
6 |
DrZHP |
VLERESIMI I BRENDSHEM/VETEVLERESIMI I SHKOLLES |
17DRZHP6 |
1 |
|||
7 |
DrZHP |
NGRITJA DHE FUNKSIONIMI I ORGANIZMAVE KRYESORE TE INSTITUCIONIT ARSIMOR |
17DRZHP7 |
1 |
|||
8 |
DrZHP |
KOHA E PUNES SE MESUESIT, PLANI I MESUESIT DHE PORTOFOLI I TIJ |
17DRZHP8 |
0.5 |
|||
9 |
DrZHP |
DETYRIMI SHKOLLOR DHE REGJISTRIMI I NXENESVE |
17DRZHP9 |
0.5 |
|||
10 |
DrZHP |
HARTIMI I NJE PROJEKTI |
17DRZHP10 |
0.5 |
|||
11 |
PK |
PLANI EDUKATIV DHE VEPRIMTARITE EKSTRAKURRIKULARE |
17PK1 |
0.5 |
|||
12 |
PK |
KORNIZA E RE KURRIKULARE E ARSIMIT PARAUNIVERSITAR |
17PK2 |
1 |
|||
13 |
PK |
KURRIKULA ME BAZE KOMPETENCAT |
17PK3 |
0.5 |
|||
14 |
PK |
PLANIFIKIMI VJETOR DHE PLANIFIKIMI TREMUJOR I LENDES |
17PK4 |
1 |
|||
15 |
PK |
PROGRAMI LENDOR |
17PK7 |
0.5 |
|||
16 |
PK |
PROJEKTET KURRIKULARE |
17PK8 |
0.5 |
|||
17 |
PK |
REZULTATET E ORES MESIMORE |
17PK10 |
0.5 |
|||
18 |
PK |
VLERESIMI PER TE NXENET DHE I TE NXENIT |
17PK11 |
0.5 |
|||
19 |
MN |
MESIMDHENIA DHE TE NXENIT EFEKTIV |
17MN1 |
0.5 |
|||
20 |
EKP |
SHERBIMI KOMUNITAR NE GJIMNAZ |
17EKP2 |
0.5 |
|||
21 |
PK |
PLANI I EDUKIMIT/ZHVILLIMIT INDIVIDUAL (PEI) |
17PK12 |
0.5 |
|||
22 |
PK |
KONCEPTI I KOMPETENCES, KOMPETENCA KYÇ, KOMPETENCAT E FUSHES DHE REZULTATET E TE NXENIT SIPAS KOMPETENCAVE NE CIKLIN FILLOR |
17PK13 |
1 |
|||
23 |
MN |
METODOLOGJIA E MESIMDHENIES BAZUAR NE KOMPETENCA DHE SITUATAT E TE NXENIT NE CIKLIN FILLOR |
17MN2 |
1 |
|||
24 |
PK |
VLERESIMI I ARRITJEVE TE NXENESVE NE CIKLIN FILLOR |
17PK14 |
1 |
|||
25 |
EKP |
AFTESI SOCIALE TE TE PUNUARIT NE EKIP,KOMUNIKIMI ME KOLEGET |
17EKP3 |
0.5 |
|||
26 |
DrZHP |
BASHKEJETESA PAQESORE |
17DRZHP11 |
0.5 |
|||
27 |
DrZHP |
MJEDISI ARSIMOR |
17DRZHP12 |
0.5 |
|||
28 |
EKP |
KOMUNIKIMI ME PRINDERIT DHE BASHKEPUNIMI ME KOMUNITETIN |
17EKP4 |
0.5 |
|||
29 |
EKP |
ROLI I PSIKOLOGUT NE SHKOLLE |
17EKP5 |
0.5 |
|||
30 |
EKP |
ROLI I PUNONJESIT SOCIAL NE SHKOLLE |
17EKP6 |
0.5 |
|||
31 |
TN |
EDUKIMI MJEDISOR NE SHKOLLE, NEPERMJET ZBATIMIT TE PAKETES SE GJELBER |
17ÇN3 |
0.5 |
|||
32 |
TIK |
PERDORIMI I TIK NE OREN MESIMORE |
17TIK1 |
0.5 |
2. Trajnime të formimit profesional për aspirantët dhe mësuesit dhe drejtuesit arsimor, psikologë e punonjës social shkollor, punonjës dhe drejtues të administratës në arsim, të licensuara dhe akredituara nga Qendra Kombëtare e Licesave(QKB)
- Akademia e Edukimit dhe Mësimdhënies Barleti në mbeshtetje te zhvillimit profesional dhe individual të mësuesvetë institucioneve arsimore parauniversitare si: kopshte, shkolla të arsimit 9-vjeçar, shkolla të mesme, ofron trajnime të formimit dhe zhvillimit profesional me certifikim.
Fushat e trajnimit janë:
Marrëdhëniet me fëmijët dhe të rinjtë; 2. Përditësimi; 3. Komunikimi, puna në grup dhe bashkëpunimi;4. Zhvillimi profesional individual; 5. Arritjet e nxënësve dhe diversiteti i tyre; 6. Shëndeti dhe mbarëvajtja; 7. Planifikimi; 8. Mësimdhënia; 9. Vlerësimi monitorimi, dhe rezultatet; 10. Reflektim ndaj mësimdhënies dhe nxënies; 11. Mjedisi mësimor në klasë
Modulet:
- “Planifikimi i orëve të lira në nivel shkolle”
- “Modulet profesionale në gjimnaz”
- “Standardet e përmbajtjes dhe të arritjes në arsimin parashkollor”
- “Plani vjetor i procesit mësimor-edukativ në kopsht”
- “Objektivat/rezultatet e të nxënit”
- “Hartimi i objektivave të arritjeve të nxënësve (OAN)”
- “Formate mësimore për organizmin e orës së mësimit”
- “Teknikat e vlerësimit”
- “Metodat e të nxënit me në qendër nxënësin”
- “Mësimdhënia nëpërmjet teknologjive të informacionit dhe të komunikimit (TIK) në arsimin bazë dhe të mesëm”
- “Bazat e didaktikës në Arsimin Profesional”
- “Të mësuarit e teorik dhe praktik në Arsimin Profesional”
- “Vlerësimi i nxënësve në Arsimin Profesional”
- “Mediet mësimore në Arsimin Profesional”
- “Aftësitë dhe temat ndërkurrikulare në shkollën e mesme”
- “Komunikimi në klasë”
- “Motivimi i nxënësve”
- “Kujdesi ndaj nxënësit dhe këshillimi i karrierës së tij në arsimin parauniversitar”
- “Plani ditor i procesit mësimor-edukativ në kopshte bazuar në modele të ndryshme”
- “Shërbimi psiko-social në institucionet e arsimit parauniversitar”
- “Vetëvlerësimi i shërbimit psiko-social në institucionet e arsimit parauniversitar”
- “Teknika të bashkëpunimit shkollë-komunitet prindëror”
- “Përfshirja prindërore në menaxhimin e jetës shkollore”
- “Gjithëpërfshirja në shkollë”
- “Trajnimi dhe kualifikimi i stafit të institucionit arsimor parauniversitar”
Kohëzgjatja e secilit modul: 4-6 orë
Lloji i certifikimit: Certifikatë pjesëmarrje dhe vlerësimi
- Akademia e Edukimit dhe Mësimdhënies Barleti në mbeshtetje te zhvillimit profesional dhe individual të drejtuesve të institucioneve arsimore parauniversitare si: kopshte, shkolla të arsimit 9-vjeçar, shkolla të mesme, ofron trajnime të formimit dhe zhvillimit profesional me certifikim.
Fushat e trajnimit:
1.Drejtuesi si lider pedagogjik dhe menaxher i personelit mësimor; 2. Struktura organizative e shkollës dhe menaxhimi i kurrikulës;3. Menaxhimi i burimeve materiale dhe financiare te shkollës;4. Planifikimi për zhvillimin e institucionit arsimor 5. Etika, komunikimi dhe bashkëpunimi me komunitetin; 6. Sistemi i vlerësimit të performancës së drejtorit të shkollës.
Modulet:
- “Raporti i Vlerësimit të Brendshëm të Institucionit”
- “Ngritja dhe funksionimi i bordit të institucionit arsimor parauniversitar”
- “Ngritja dhe funksionimi i Qeverisë së Nxënësve”
- “Ngritja dhe funksionimi i Komisionit të Etikës dhe Sjelljes”
- “Ngritja dhe funksionimi i Komisionit të Shëndetit, Sigurisë, Mirëmbajtjes dhe Mjedisit”
- “Ngritja dhe funksionimi i Këshillit të Prindërve të Institucionit arsimor, si dhe i Këshillit të Prindërve të Klasës”
- “Procesi mësimor në klasë/grupe dhe vëzhgimi i tij”
- “Ekipi kurrikular i shkollës dhe ekipet lëndore”
- “Vlerësimet vjetore me short”
- “Komisioni i institucionit arsimor për nxënësit me aftësi të kufizuara”
- “Komisioni i Disiplinës dhe masat disiplinore”
Kohëzgjatja e secilit modul: 4-6 orë .
Lloji i certifikimit: Certifikatë pjesëmarrje dhe vlerësimi
2. “Zbatimi i programit të shkollës së drejtorëve si dhe i moduleve të formimit të vazhduar në kuadër të saj“
a) Universiteti Barleti me anë të Departamentit të Shkencave të Edukimit dhe Trajnimit Profesional, Institutit të Edukimit Barleti, mbështetur në zbatim nga Barleti Training and Testing Center(BTTC) specifikisht nga Akademia e Edukimit dhe MësimdhëniesBarleti, është hartues i Standarteve të Drejtuesve të Sistemit Arsimor Parauniversitar si dhe ka fituar të drejtën ngaShkolla e Drejtorëve të Institucioneve të Arsimit Parauniversitar për zbatimin e Programittë Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor për Certifikim të drejtuesve të IAP, për të gjithë Drejtorët/Nëndrejtorët në detyrë dhe Mësuesit që aspirojnë për t’u bërë drejtorë apo nëndrejtorë shkolle.
Universiteti Barleti me njësitë e specializuara bazuar në këtë të drejtë do të drejtojë trajnimet e Shkollës së Drejtorëve, në grupet që do ti caktohen prej saj, për drejtuesit në detyrë në Institucionet e Arsimit Parauniversitar të Mesëm të Ulët dhe të Mesëm të Lartë dhe kandidatët për drejtues të IAP-ve që janë mësues të kualifikuar dhe ushtrojnë ose e kanë ushtruar profesionin e tyre, si në institucionet publike dhe në ato private.
Qëllimet e këtij programi do të jenë:
- Të ofrojë një trajnim efektiv praktik të drejtorëve të shkollës vepruese për përmirësimin e rolit të tyre si drejtorë, duke u përqëndruar në udhëheqjen mësimore ndërsa rrit angazhimin për përmirësimin e klimës sociale të gjerë emocionale dhe psikologjike të shkollës, si dhe proceset mësimore dhe mësimore.
• Të ofrojë një trajnim efektiv praktik të drejtorëve shkollorë që aspirojnë duke u përqëndruar në udhëheqjen mësimore dhe aftësitë menaxheriale.
Fokusi i programit të trajnimit është kryesori si një udhëheqës mësimor. Njohuritë e aplikuara në këtë fushë, veçanërisht marrëdhëniet midis rolit të drejtorit dhe përmirësimit të mësimdhënies, mësimit dhe arritjeve të studentëve pasqyrohen në përmbajtjen e moduleve për njësitë e ndryshme të studimit.
Një nga shtyllat më të rëndësishme të trajnimit do të jetë mësimi eksperimental në formën e një praktike.
Programi do të sigurojë mundësi të pasura për të mësuar bazuar në përvojën, zbatimin dhe performancën në shkollat e trajnimit, si dhe në universitet.
Sipas RFP, për të qenë të gatshëm për detyrën në shërbim dhe drejtorët aspirues duhet të zhvillojnë dhe përmirësojnë sa vijon:
– Diagnoza. Aftësia për të identifikuar një problem ose mundësi që kërkon vëmendje.
– Interpretimi. Aftësia për të analizuar situatën, shkaqet e problemit ose mundësisë, implikimet e saj, etj.
– Ndërtimi i një repertori të alternativave. Aftësia për të ofruar strategji në situata dhe kontekste të ndryshme.
– Përdorimi i diskrecionit profesional. Aftësia për të vlerësuar avantazhet dhe
– Disavantazhet e alternativave të ndryshme dhe të zgjidhni me mençuri më të përshtatshmet në një kontekst të caktuar.
Kujdes i duhur do të merret nga i gjithë ekipi i trajnerëve, trajnerëve dhe mentorëve për të gjitha aftësitë që përmenden më lart.
Përmbajtja e programit të trajnimit
Përmbajtja e programit do të bazohet në kuptimin dhe nevojat e drejtorëve të shkollës në shërbim dhe aspirata për rolin e drejtorit të shkollës, dhe do të shprehen në metodologji të ndryshme në kornizat e studimit, mësimet, përvojën praktike, udhëzimet në bazë të problemeve, diskutimet e hapura, prezantimet, etj. analiza e studimeve të rasteve, mësimi i hetimit, stimulimi dhe interpretimi i roleve, mësimi i bazuar në projekt gjatë kryerjes së një plani shkollor, të mësuar bazuar në video me qark të mbyllur dhe përdorimin e mjeteve menaxheriale. Të gjitha këto teknika janë shpjeguar më poshtë në këtë propozim. Në tabelat më poshtë paraqiten modulet e programit të trajnimit dhe alokimi i orëve.
Përmbajtja e programit të trajnimit
Përmbajtja në zhvillimin e vizionit dhe strategjisë për përmirësimin e shkollës dhe menaxhimin e ndryshimeve
Përmbajtja në udhëheqje efektive të mësimdhënies, të mësuarit dhe të zhvillimit të kurrikulave të shkëlqyera
a) Mësimdhënie dhe mësimnxënie efektive
b) Diagnostikimi pedagogjik i shkollës
c) Vëzhgimi, reagimi dhe një mekanizëm tjetër për të përparuar mësuesin
d) Udhëheqja pedagogjike e bazuar në të dhëna
Përmbajtja në menaxhimin efektiv të njerëzve, burimet dhe financat.
Përmbajtja për të udhëhequr ndryshimin transformues brenda kontekstit të legjislacionit të së drejtës shqiptare
Partneritetet kryesore me prindërit dhe komunitetin e gjerë
Përmbajtja e modelimit të zhvillimit profesional të vetvetes dhe të tjerëve për të zhvilluar ekipe dhe staf efektiv.
Trajnuesit e programit:
Tema: Përmbajtja në zhvillimin e vizionit dhe strategjisë për përmirësimin e shkollës dhe administrimin e ndryshimeve –Dr.Alfons Harizaj
Tema: Përmbajtja në udhëheqje efektive të mësimdhënies, mësimit dhe zhvillimit të shkëlqyeshëm të kurrikulave Mësimdhënia dhe mësimi efektiv-Dr.Antoneta Ramaj dhe Znj.Mimoza Milo
Tema: Diagnostikimi pedagogjik i shkollës- Dr.Majlinda Lika
Tema:Vëzhgimi, reagimi dhe një mekanizëm tjetërpër të avancuar mësuesin-Dr.Alfons Harizaj dhe Dr.Antoneta Ramaj
Tema: Udhëheqja pedagogjike e bazuar në të dhëna- Dr.Migena Kapllanaj
Tema: Përmbajtja në menaxhimin efektiv të njerëzve, burimeve dhe financave – Prof.as.Dr.Semiha Loca dhe Dr.Eugen Musta
Tema: Përmbajtja në udhëheqjen e ndryshimit transformues brendakonteksti i legjislacionit të ligjit shqiptar- Dr.Robert Gjedija dhe Prof.as.Dr.Semiha Loca
Tema: Partneritetet kryesore me prindërit dhe komunitetin e gjere – Prof.as.Dr.Zamira Çavo dhe Dr.Erion Kristo
Tema: Përmbajtja e modelimit të zhvillimit profesional të vetvetes dhe të tjerëve me qëllim të zhvillimit të ekipeve dhe stafit efektiv- Dr.Robert Gjedia dhe Msc.Eurona Leka
Lista e trajnerëve COACHING:
1.Msc.Silvana Delia UMB
2.Flutura Sheshi UMB
3.Msc.Arjola Byzyka UMB
Zbatimi i programit: 8-10 muaj
b) Universiteti Barleti dheBarleti Training and Testing Center(BTTC) me anë të Akademisë së Edukimit dhe Mësimdhënies është institucion që ka fituar dhe zotëron të drejtën e zbatimit në kuadër tëShkollës së Drejtorëve të 10 moduleve të trajnimit të formimit të vazhduar me kredite për mësuesit dhe drejtuesit arsimor.Kohëzgjatja për 1 kredit – 18 orë, të cilat organizohen: Ndjekje leksionesh – 6 orë; Studim literature- 6 orë; Hartim produkti – 5 orë; Pjesëmarrje në seancë testimi – 1 orë.
Modulet e formimit të vazhduar me kredite në kuadër të zbatimit të programit të shkollës së drejtorëve
- Përdorimi i teknologjisë
- Zhvillimi dhe përdorimi i të dhënave për procesin dhe rezultatet në mënyrë efektive, duke synuar matjen e ndikimit
- Zhvillimi i dijes në lëndën time
- Zhvillimi i vizionit dhe transformimi kryesor i institucionit
- Udhëheqja(Drejtimi) i partneritetit
- Udhëheqja Pedagogjike
- Menaxhimi i emergjencave civile (përfshirë zjarrin,përmbytjen dhe tërmetin)
- Menaxhimi lokal i shkollës
- Zhvillimi i komuniteteve të të nxënit
- Të jesh pjesë e një skuadre të shkëlqyer